comptage de fichiers

Jeremy Monnet jmonnet at gmail.com
Thu Sep 8 16:27:21 CEST 2005

Le Vendredi 9 Septembre 2005 00:04, Bruno Bonfils a écrit :

> euh, un bete find <path> -type f -print | wc -l ?

Bah ouais, un bête find .... moi qui cherchais du coté de du, ls, etc et je
suis passé à coté du find !

Merci bien ! :-)

I may not be able to read doc xls or ppt format. Please send me pdf or ps or
simple text files.

"Why is MS raising prices on you ? Because they can !"
"To take away that power from them, use GNU/Linux !"